Verbeterde supportdiensten

Onze supportafdeling staat klaar om u te helpen met allerlei technische vragen. Dit doen we niet alleen telefonisch, per e-mail of op één van onze vestigingen, maar wij kunnen ook uw veldboek of tablet op afstand overnemen. Hierdoor kunnen wij zien wat u ziet en u nog sneller en beter van dienst zijn.

Teamviewer voor iOS en Android
Om zoveel mogelijk klanten hulp op afstand te kunnen bieden, werken wij vanaf nu met Teamviewer. Het grote voordeel van Teamviewer is dat het alle iOS en Android tablets en veldboeken ondersteunt. Dit betekent dus niet alleen Trimble veldboeken, maar elk apparaat dat iOS of Android als besturingssysteem heeft.

Marijn Hermans werkt al bijna 6 jaar op supportafdeling en behandelt dagelijks de meest uiteenlopende vragen. ” Wij kijken altijd naar de meest efficiënte manier om onze klanten te helpen. Het voordeel van Teamviewer is dat wij snel een beeld van de situatie krijgen. Dit bespaart tijd en hierdoor kunnen wij de vraag beter beantwoorden, waardoor de klant ook weer sneller verder kan.”

Installatie Teamviewer
Mocht u wellicht gebruik willen maken van onze hulp op afstand, dan is het handig om teamviewer alvast te installeren op uw veldboek of tablet. Dan hoeft u dit niet meer te doen op het moment dat u ons belt met een vraag, wel zo handig.Klik op de onderstaande button en kies de gewenste download.

Kies Teamviewer download
Marijn Hermans Geometius support

Marijn Hermans

Instructievideo's GeoWeet support portaal
Walter Jansz Geometius support

Walter Jansz

Nieuwe instructievideo’s in GeoWeet support portaal

Het GeoWeet Support portaal is onlangs aangevuld met nieuwe instructievideo’s. Het portaal is dé kennisbank waar klanten met een Zekerheidsplan gebruik van kunnen maken. U vindt hier naast video’s ook praktische handleidingen en informatie over de laatste soft- en firmware updates.

Inloggen GeoWeet Support portaal

Maak kennis met het support portaal
Bent u nog niet bekend met het support portaal of maakt u nog geen gebruik van een Zekerheidsplan? Dan willen wij u graag kennis laten maken met de voordelen. Collega Walter Jansz heeft een video openbaar geplaatst, zodat u kunt zien hoe handig de instructievideo’s zijn.  “In het Support portaal wordt in laagdrempelige handleidingen en video’s uitgelegd hoe je bepaalde type metingen instelt en uitvoert. De kracht van de video’s is dat alle stappen die je moet uitvoeren grafisch uitgelicht worden en dat je deze op elk gewenst moment kan bekijken.” 

Bekijk een instructievideo
De onderstaande instructievideo hebben wij tijdelijk toegankelijk gemaakt. In de video wordt uitgelegd hoe u in Trimble Access 2018 een Bluetooth koppeling kunt opzetten.Wilt u meer informatie over het Zekerheidsplan of onze supportdiensten? Dan kunt u contact met ons opnemen via 088 4366 300 klik op de onderstaande button en vul uw gegevens in.

Neem contact met mij op
22-08-2019|