Onze supportafdeling is volledig ingericht om onze klanten te ondersteunen bij technische vragen. Voor zowel kleine, praktische vragen als uitgebreide vraagstukken kunt u bij onze supportmedewerkers terecht. Bent u in de buurt van één van onze vestigingen en vindt u het prettiger om persoonlijk iemand te spreken? Dan bent u uiteraard van harte welkom om langs te komen. Onze supportafdeling is rechtstreeks bereikbaar via 088 4366 333 of klik op de onderstaande button.

Mail de supportafdeling
Geometius support
Geometius support
Geometius support

Wat kunt u van onze supportafdeling verwachten?
Een brede dienstverlening en veel kennis. Onze supportmedewerkers doen veel meer dan het telefonisch beantwoorden van vragen. Zo beheren zij het GeoWeet support portaal, een kennisbank speciaal voor klanten met een Zekerheidsplan. In dit portaal zijn handige handleidingen te vinden en kunnen er instructievideo’s en presentaties bekeken worden. Ook de trainingen en workshops worden vanuit de supportafdeling georganiseerd. Het gaat hier niet alleen om standaard trainingen, maar ook om maat gemaakte trainingen. Daarnaast assisteren de supportmedewerkers klanten die voor het eerst aan de slag gaan met nieuwe apparatuur, worden eigen applicaties ontwikkeld en beheren zij de Basestations voor het VRSnow netwerk in Nederland.

Openingstijden supportafdeling
U kunt onze supportmedewerkers op werkdagen bereiken van 7.30 -17.30 uur. Buiten onze openingstijden kunt u telefonisch een bericht inspreken of een e-mail sturen. Uw bericht wordt de eerste volgende werkdag zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Alle supportvragen worden geregistreerd in ons systeem en voorzien van een bevestigingsnummer dat u per e-mail ontvangt. U kunt dit nummer als referentie gebruiken bij het verdere contact met onze collega’s.

Het Zekerheidsplan
Onze supportdiensten zijn onderdeel van het Zekerheidsplan. Door gebruik van een Zekerheidsplan kunt u onbeperkt gebruik maken van onze supportdiensten en ontvangt u korting op onder andere trainingen en support op locatie. Maakt u wel gebruik van onze supportdiensten maar niet op regelmatige basis, dan bieden wij supportvouchers. Eén voucher staat voor één contactmoment van 15 minuten. Door het gebruik van supportvouchers komt u niet voor onverwachte kosten te staan. De vouchers zijn verkrijgbaar in 5, 10 en 20 keer support.

Voor meer informatie over de Zekerheidsplannen klikt u op de onderstaande button of kunt u ons telefonisch bereiken via 088 4366 300.

Zekerheidsplannen

Gerelateerde artikelen

Gedeelde gegevens- privacy
Indien databestanden met informatie over metingen ons worden toegezonden, gebruiken wij deze louter voor de daarvoor bestemde werkzaamheden (support of advies). Opslag van deze bestanden gebeurt op een daarvoor bestemde locatie, welke niet toegankelijk is voor alle medewerkers. Daarnaast worden deze bestanden niet door ons geback-upt. Na voltooiing van deze werkzaamheden worden de bestanden op periodieke basis verwijderd.