Assistentie
De support afdeling beantwoordt in ieder geval je vragen. Ook assisteren zij de klanten die voor het eerst aan de slag gaan met nieuwe apparatuur,
Geoweet
Daarnaast onderhouden zij het GeoWeet support portaal, een kennisbank speciaal voor klanten met een Zekerheidsplan. In dit portaal zijn handige handleidingen te vinden en kunnen er instructievideo’s en presentaties bekeken worden. Ook de trainingen en workshops worden vanuit de supportafdeling georganiseerd. Het gaat hier niet alleen om standaard trainingen, maar ook om maat gemaakte trainingen.
Tenslotte worden hier eigen applicaties ontwikkeld en beheren zij de Basestations voor het VRSnow netwerk in Nederland.
Openingstijden
Je kunt onze supportmedewerkers op werkdagen bereiken van 7.30 -17.30 uur. Buiten onze openingstijden kun je telefonisch een bericht inspreken of een e-mail sturen. Je bericht wordt de eerste volgende werkdag zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Alle supportvragen worden geregistreerd in ons systeem en voorzien van een bevestigingsnummer dat je per e-mail ontvangt. Je kunt dit nummer als referentie gebruiken bij het verdere contact met onze collega’s.
Het Zekerheidsplan
Onze supportdiensten zijn onderdeel van het Zekerheidsplan. Door gebruik van een Zekerheidsplan kun je onbeperkt gebruik maken van onze supportdiensten en ontvang je korting op onder andere trainingen en support op locatie.
SupportVouchers
Maak je wel gebruik van onze supportdiensten maar niet op regelmatige basis, dan bieden wij supportvouchers. Eén voucher staat voor één contactmoment van 15 minuten. Door het gebruik van supportvouchers kom je niet voor onverwachte kosten te staan. De vouchers zijn verkrijgbaar in 5, 10 en 20 keer support.