Met de introductie van Trimble Access 2018 is het mogelijk om uw jobs in Access en projecten in Trimble Business met elkaar te synchroniseren. Het grote voordeel hiervan is dat u efficiënter kunt werken en bijna real-time informatie kunt delen. Mist u gegevens bij het uitzetten? Op kantoor kan de ontbrekende data direct vanuit Trimble Business Center gedeeld worden terwijl u in het veld aan het werk bent. Een nieuwe job aanmaken? Dit kan vanaf nu ook in Trimble Business Center voorbereid worden. Hierdoor heeft u alle bestaande data tot uw beschikking bij aankomst op de locatie. Daarnaast heeft u eenvoudig toegang tot waardevolle details die o.a. bij foto’s verzameld worden. Deze informatie kan men op kantoor beoordelen, van commentaar voorzien en weer met u delen.

De synchronisatie is mogelijk via Sync Manager in Trimble Connect. Trimble Access 2018 is beschikbaar op het nieuwe Trimble TSC7 veldboek, de Trimble T10 tablet en Panasonice tablet. Voor meer informatie over de mogelijkheden kunt u contact met ons opnemen via 088 4366 300.

Lees meer over Trimble Business Center»

Lees meer over Trimble Access»


Synchronisatie TSC7 veldboek en Trimble Business Center software